Пошуковий запит: (<.>A=Сокульський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Чумакевич В. О. Модернізація електроприводів бойових машин реактивних систем залпового вогню [Електронний ресурс] / В. О. Чумакевич, О. Є Сокульський, І. І. Зелений, О. І. Кремешний // Системи озброєння і військова техніка. - 2012. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2012_3_26 Наведено пропозиції з модернізації електроприводів бойових машин реактивних систем залпового вогню шляхом впровадження безредукторних приводів.
|
2. |
Логачов Є. Г. Визначення інтенсивності прибуття пасажирів на зупинки маршруту МПТС, що є суміжними із скасованою, на ділянках з компактною житловою забудовою на основі раніше отриманих даних про пасажире потоки [Електронний ресурс] / Є. Г. Логачов, О. Є. Сокульський, В. О. Чумакевич, К. Ю. Гілевська // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(2). - С. 207-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(2)__42
|
3. |
Сокульський О. Є. Контроль якості транспортних послуг для підвищення ефективності організації роботи автобусних маршрутів МПТС [Електронний ресурс] / О. Є. Сокульський, К. Ю. Гілевська, Н. М. Васільцова // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 13(1). - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_13(1)__22
|
4. |
Сокульський О. Є. Економіко-математичне моделювання при визначенні тарифу пасажирських перевезень на маршрутах МПТС із урахуванням якості обслуговування пасажирів [Електронний ресурс] / О. Є. Сокульський, Г. Г. Гайдай, Н. М. Васільцова // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 13(2). - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_13(2)__15
|
5. |
Сокульський О. Е. Методика визначення інтервалу руху пасажирського транспортного засобу на маршруті МПТС, з урахуванням пасажиропотоків, коефіцієнту заповнення салону та часу чекання пасажиром на зупинці [Електронний ресурс] / О. Е. Сокульський, К. Ю. Гілевська, Д. Л. Панченко // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 14(1). - С. 223-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_14(1)__28
|
6. |
Логачов Є. Г. Визначення параметрів сумісного пасажиропотоку міського маршруту, розділеного між рухомими одиницями приватного і комунального перевізників [Електронний ресурс] / Є. Г. Логачов, О. Є. Сокульський, К. Ю. Гілевська, Н. М. Васільцова // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(2). - С. 183-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(2)__48
|
7. |
Логачов Є. Г. Критерій вибору інтервалу руху на основі коефіцієнту заповнення салону рухомої одиниці на маршруті МПТС [Електронний ресурс] / Є. Г. Логачов, О. Є. Сокульський, І. Ф. Шпильовий // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(2). - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(2)__49
|
8. |
Сокульський О. Є. Економіко-математичне прогнозування обсягів перевезень пасажирського транспорту [Електронний ресурс] / О. Є. Сокульський, К. Ю. Гілевська, Н. М. Васільцова // Економіка: теорія та практика. - 2014. - № 2. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econom_2014_2_13
|
9. |
Сокульський О. Є. Економіко-математичне моделювання якості пасажирських транспортних послуг на основі нефінансових показників [Електронний ресурс] / О. Є. Сокульський, А. О. Дрозд, Н. М. Васільцова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 513-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_75 Досліджено питання розробки наукового обгрунтованого підходу до визначення і використання вартісної оцінки відхилення рівня якості від запланованого на маршруті міської пасажирської транспортної системи на підставі нефінансових показників. Аналіз функціонування маршруту міської пасажирської транспортної системи показав, що він є складною системою масового обслуговування, характеристики якої в динаміці можливо відтворювати тільки в умовах імітаційного моделювання. Інтервал руху разом із заводською пасажиромісткістю рухомої одиниці, її заповненням на момент прибуття до чергової зупинки і параметрами пасажиропотоку цієї зупинки, визначають якість обслуговування пасажирів на зупинці. Стосовно інтервалу руху пасажирського транспортного засобу інтереси перевізника і пасажирів протилежні. Для економічного узгодження інтересів перевізника і пасажирів знайдено оптимальний інтервал руху рухомої одиниці. Введено поняття коефіцієнта ефективності транспортної послуги для кількісної оцінки результативності перевезення та оптимальної організації маршруту з метою оцінювання якості пасажирських перевезень.
|
10. |
Дрозд А. О. Концептуальна потокова модель ціноутворення комерційного банку [Електронний ресурс] / А. О. Дрозд, О. Є. Сокульський // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 534-540. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_78 Поставлена задача побудови концептуальної потокової моделі ціноутворення банку за умови наявності випадкового запізнення при поверненні кредитів та депозитів. Під ціноутворенням розуміється визначення оптимальних кредитної та депозитної ставок, що будуть базовими для визначення цін на інші кредитні та депозитні укти банку. З точки зору теорії керування, банк було розглянуто як об'єкт, яким можна керувати шляхом ціноутворення і на який діють збурення у вигляді випадкових запізнень при поверненні кредитів. Ціноутворення через функцію попиту на кредити та функцію пропозиції депозитів впливає на грошові потоки кредитної та депозитної діяльності банку, а вони в свою чергу на прибуток та капітал банку. Обсяги кредитно-депозитних операцій залежать від капіталу банку, тому в моделі присутня динаміка. За допомогою синтезу цих підходів вперше було запропоновано концептуальну модель ціноутворення банку за умови наявності випадкового запізнення при поверненні кредитів та депозитів.
|
11. |
Дрозд А. О. Застосування сімейства потокових моделей банку у банківській діяльності [Електронний ресурс] / А. О. Дрозд, О. Є. Сокульський // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_25
|
12. |
Чумакевич В. О. Енергозбереження у водонасосних установках унаслідок використання частотно-регульованого електропривода [Електронний ресурс] / В. О. Чумакевич, О. Є. Сокульський, С. М. Олійник // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.1. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25
|